Anasayfa Kimler Online

Geri git   EzBeRiM > (¯`·._.·Oº°[ Saglık ]°ºO·._.·´¯) > Dahiliye Hastlakıları ve Tedavileri > Beslenme Diyet (Şeker)
Kayıt ol Arama Bugünün Mesajları Bütün Forumları okunmuş kabul et

Beslenme Diyet (Şeker) Beslenme Diyet Şeker hastalıgına ait bilgiler kaç çeşit hastalıgı vardır tedavi yöntemleri nelerdir..





Yeni Konu aç Cevapla
 
Konu Araçları
Alt 02-18-2008, 05:52 PM   #1 (permalink)
Super Moderator
 
ßaYan_ŞiDDeT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Ezberim Üyelik BiLgilerim
Üyelik tarihi: Jan 2007
Nerden: m€L€qL€r $€hr!ndhee
Yaş: 18
Üye No: 13003
Mesajlar: 10.744
Ezberim Tşk İstatistikleri Tesekkür: 775
1085 Mesajına
1651 Kere Teşekkür Edildi
Ezberim Rep PuanLaması
İtibar Gücü: 489
Rep Puanı: 27387
Rep Derecesi:
ßaYan_ŞiDDeT has a reputation beyond reputeßaYan_ŞiDDeT has a reputation beyond reputeßaYan_ŞiDDeT has a reputation beyond reputeßaYan_ŞiDDeT has a reputation beyond reputeßaYan_ŞiDDeT has a reputation beyond reputeßaYan_ŞiDDeT has a reputation beyond reputeßaYan_ŞiDDeT has a reputation beyond reputeßaYan_ŞiDDeT has a reputation beyond reputeßaYan_ŞiDDeT has a reputation beyond reputeßaYan_ŞiDDeT has a reputation beyond reputeßaYan_ŞiDDeT has a reputation beyond repute
ßaYan_ŞiDDeT - İCQ üzeri Mesaj gönder ßaYan_ŞiDDeT - AİM üzeri Mesaj gönder ßaYan_ŞiDDeT - MSN üzeri Mesaj gönder ßaYan_ŞiDDeT - YAHOO üzeri Mesaj gönder ßaYan_ŞiDDeT isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart Diyet Yapanların Çoğu Sonuçta Verdikleri Kilolari Geri Alıyor



Diyetlerin uzun erimli bir kilo kaybı sağlamadığı ve kişinin sağlığını tehlikeye sokabileceği kaydedildi.
Şişmanlık
Şişmanlık bir yaşam tarzı olarak görülüyor
ABD?deki California Üniversitesi?nde yapılan araştırmaya göre, insanlar, diyet yaptıkları sürenin ilk altı ayında kilolarının yüzde 5 ile yüzde 10?unu kaybediyorlar.
Ancak veriler, diyetle zayıflayanların üçte ikisinin beş yıl içinde verdiklerinden daha fazla kilo aldıklarını ortaya koyuyor.
Araştırma ekibinin başkanı Profesör Traci Mann, ?Diyet yapanların çoğunun verdikleri kiloları, hatta daha fazlasını geri aldıklarını saptadık. Diyetler, insanların çoğuna, sürekli bir kilo kaybı veya sağlık açısından bir yarar getirmiyor.? dedi.
Amerikan Psychologist? dergisi, sürekli kilo alıp verilmesinin kalp hastalıkları ve felçle ilişkili olduğunu yazdı.
?
Diyet yapanların çoğunun verdikleri kiloları, hatta daha fazlasını geri aldıklarını saptadık.
Profesör Traci Mann
?Araştırma kapsamına alınanların çoğu hiçbir diyet yapmamaları daha iyi olurdu.? diyen Traci Mann, ?böylece bu kişilerin kiloları hemen hemen aynı düzeyde kalır ve vücutları sürekli kilo alıp vermesnin getirdiği tahribatı yaşamazdı? diye devam ediyor.
Amerikan araştırma ekinin başkanı Mann, kimi diyet çalışmalarının, katılımcıların kilolarının tarafsız bir kişi tarafından ölçülmesinden ziyade, katılımcının kendisinin verdiği bilgileri esas aldığını söyledi.
Kimi diğer diyet çalışmalarda da katılımcıların uzun erimdeki gelişiminin izlenmemiş olması nedeniyle sonuçların gerçek tabloyu yansıtmayacağı belirtiliyor.
Yaşam boyu diyet
Yapılan araştırmalardan biri, diyet yapanların yüzde 50?sinin, diyete başladıkları tarihten beş yıl sonra, beş kilo daha almış olduklarını ortaya koydu.
Araştırma belli bir diyeti incelemiyor, genel anlamda diyet yaklaşımlarını değerlendiriyor.
Profesör Traci Mann herkes için makul beslenmenin ve düzenli olarak egzersiz yapmanın en sağlıklı yöntem olduğunu söylüyor.
?Weight Concern? adlı örgütün Tıp direktörü Dr.İan Campbell da, birçok insanın diyet konusuna kısa dönemli baktığını kaydetti.
Dr.Campbell, ?Verilen kiloların geri alınmaması, bir yaşam boyu sürdürülmesi gereken zorlu bir iş. Kalp hastalığı ya da ruh hastalıkları gibi birşey bu bir bakıma. İlacınızı almazsanız durumunuz kötüleşir.? diyor ve ekliyor:
?Aşırı şişman olan insanlar genellikle dengeli bir yaşam sürmeyen kişiler. Kilo verdikten sonra spor yapmaktan ve sağlıklı beslenmekten vazgeçiyorlar.?


___________________________________________________________________________
Sitemizde İllegal paylaşım yasaktır..

Üyeler onay gerektirmeden mesaj ve konu atabilmektedir.

Yöneticilerimizin gözünden kaçan illegal paylaşımları tespit ederseniz lütfen [Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir.Lütfen Buraya TIKLAYARAK Üye Olunuz.]tıklayıp gerekli alanları dolurup bize bildiriniz gereken en kısa sürede yapılacaktır...




Géri dönü$ü oLmayan bir tünéLdéyim
Oyunun adı hayat
Ba$r0Ldé bén
Yardımcı oyuncuLar séwqi, a$k, acı, qéçmi$...
Sénary0 k0nusu
Hér$éyé raqmén MutLu OLma Sanatı
wé 0yun bitti..
pérdéLér indi ı$ıkLar söndü
y0ruLdum Artıq.
ßaYan_ŞiDDeT isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bookmark Post in TechnoratiNetscape this post!Reddit!Linkibol!
Cevapla
Ahantar Kelimeler: , , , , , , ,



Konu Araçları

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz aktif değil dir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı


Bütün Zaman Ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 01:11 AM .


Powered by vBulletin® Version 3.6.10
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.1.0
Design ßy: DoLuNaY ŞoVaLyEsİ
eXTReMe Tracker
[Programdown Anti Virus Program] [Paylaşım Ortamı]
[Paylaşım Forumu] [ForumVEFA]
Sitemizde illegal paylaşım yasaktır.Sayfalarımızda bulunan içeriklerin telif haklarıyla ilgili bir şikayetiniz/sorunuz varsa bize ulaşmak için TIKLAYINIZ .
In this web site,illegal sharing is forbidden.If you have any problem/complaint about content’s copyrights in our page,please click here to contact us.