Anasayfa Kimler Online

Geri git   EzBeRiM > (¯`·._.·Oº°[ Saglık ]°ºO·._.·´¯) > Dahiliye Hastlakıları ve Tedavileri > Beslenme Diyet (Şeker)
Kayıt ol Arama Bugünün Mesajları Bütün Forumları okunmuş kabul et

Beslenme Diyet (Şeker) Beslenme Diyet Şeker hastalıgına ait bilgiler kaç çeşit hastalıgı vardır tedavi yöntemleri nelerdir..





Yeni Konu aç Cevapla
 
Konu Araçları
Alt 04-17-2008, 04:13 PM   #1 (permalink)
Co Admin
 
serkan32 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Ezberim Üyelik BiLgilerim
Üyelik tarihi: Sep 2006
Nerden: Ankara Hariç Her Yerden
Yaş: 1
Üye No: 22443
Mesajlar: 16.586
Ezberim Tşk İstatistikleri Tesekkür: 2240
2630 Mesajına
3912 Kere Teşekkür Edildi
Ezberim Rep PuanLaması
İtibar Gücü: 1000
Rep Puanı: 42911
Rep Derecesi:
serkan32 has a reputation beyond reputeserkan32 has a reputation beyond reputeserkan32 has a reputation beyond reputeserkan32 has a reputation beyond reputeserkan32 has a reputation beyond reputeserkan32 has a reputation beyond reputeserkan32 has a reputation beyond reputeserkan32 has a reputation beyond reputeserkan32 has a reputation beyond reputeserkan32 has a reputation beyond reputeserkan32 has a reputation beyond repute
Standart Vitamin Haplarının Korkunç Etkileri



230 bin denekten çıkan korkunç rapor

Her gün vitamin hapı almak, kanser ve ölüm riskini artırıyor.

Dünyada milyonlarca insan tarafından her gün kullanılan vitamin hapları hakkında şok bir araştırma dün tıp dünyasına bomba gibi düştü. Bu hapların işlevlerine dair bugüne kadar 230 bin kişi üzerinde yapılan 67 araştırmayı inceleyen Kopenhag Üniversitesi uzmanları, günlük alınan takviye vitamin tabletlerinin bırakın hastalıklara karşı koruyup ömrü uzatmayı, insanların ölüm riskini artırdığını ortaya çıkardı.

Avrupa’nın en saygın ve tarafsız tıp dergilerinden Cochrane Library’de yayınlanan ve bilim dünyasında şok etkisi yaratan araştırmada A, C, E vitaminleri ile selenyum ve beta keroten takviyeleri incelendi. Araştırmada şu sonuçlara varıldı:

A vitamini: Erken ölüm riskini yüzde 16 artırıyor.
Beta-karoten: Havuç, domates ve brokoli gibi gıdalarda bulunan bu pigment vücut tarafından A vitaminine dönüştürülüyor. Erken ölüm riskini yüzde 7 yükseltiyor.

E vitamini: Ölüm riskini yüzde 4 artırıyor.
Araştırmaya göre, bu antioksidanların ölüm riskini artırmasının nedeni hücre DNA’larına zarar vermesi... Antioksidanlar, meyve ve sebzelerden alındığında, hücrelere zaran veren serbest radikallerle tepkimeye girerek onları etkisiz hale getiriyor. Ancak bu antioksidanlar kimyasal yollardan alındığında vücudun doğal korunma yapısına zarar veriyor ve DNA’ları bozuyor. Bu da başta kanser olmak üzere birçok hastalığa yakalanma riskini artırıyor. Araştırma yayınlanır yayınlanmaz İngiliz Sağlık Bakanlığı, “Vitamin hapları almak konusunda daha dikkatli olun. İhtiyacınızı taze meyve ve sebzelerden sağlayın” açıklaması yaptı. Dünya vitamin pazarı 2.5 milyar dolar büyüklüğünde.


___________________________________________________________________________
İNSANLARA VERDİĞİN
DEĞERİ VE ÖNEMİ,
SANA YAKLAŞIMLARINA
GÖRE AYARLA....

serkan32 isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Bookmark Post in TechnoratiNetscape this post!Reddit!Linkibol!
Cevapla
Ahantar Kelimeler: , , ,



Konu Araçları

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz aktif değil dir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı


Bütün Zaman Ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 01:07 AM .


Powered by vBulletin® Version 3.6.10
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.1.0
Design ßy: DoLuNaY ŞoVaLyEsİ
eXTReMe Tracker
[Programdown Anti Virus Program] [Paylaşım Ortamı]
[Paylaşım Forumu] [ForumVEFA]
Sitemizde illegal paylaşım yasaktır.Sayfalarımızda bulunan içeriklerin telif haklarıyla ilgili bir şikayetiniz/sorunuz varsa bize ulaşmak için TIKLAYINIZ .
In this web site,illegal sharing is forbidden.If you have any problem/complaint about content’s copyrights in our page,please click here to contact us.