Gut Riskini Arttıran İçecekler
Gut Riskini Arttıran İçecekler Şekerli içecekler gut riskini artırıyor
Sağlık Düşüncesi Dergisi'nde yayımlanan bir araştırmaya göre; şeker ve fruktozla tatlandırılmış meşrubatlar gut riskini arttırıyor. Çalışma daha önce gut öyküsü bulunmayan 44 bin erkeğin 12 yıl izlenmesi ile gerçekleştirildi. 12 yıl içinde 755 gut vakası ortaya çıktı. Şekerli meşrubat tüketimi ile gut riski arasında ilişki olduğu saptandı. Günde bir bardak şekerli meşrubat içenlerin gut olma riski, ayda bir bardaktan az içenlere göre çok daha fazla.
___________________________________________________________________________ Sitemizde İllegal paylaşım yasaktır.. Üyeler onay gerektirmeden mesaj ve konu atabilmektedir. Yöneticilerimizin gözünden kaçan illegal paylaşımları tespit ederseniz lütfen buraya tıklayıp gerekli alanları dolurup bize bildiriniz gereken en kısa sürede yapılacaktır... |