Anasayfa Kimler Online

Geri git   Ezberim > Genel Sağlık > Saglık > Bitkiler Yararları
Kayıt ol Arama Bugünün Mesajları Bütün Forumları okunmuş kabul et

Bitkiler Yararları Bitkiler Yararları Bitkiler hangi hastalığa iyi gelir, nerelerde bulunur, hasat zamanı ne zamandır... Hepsi Bu bölümde





Yeni Konu aç Cevapla
 
Konu Araçları
Alt 02-27-2008, 10:14 AM   #1 (permalink)
Prenses
 
ÇöL FıRtInAsI - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Ezberim Üyelik BiLgilerim
Üyelik tarihi: Nov 2007
Nerden: VAN
Yaş: 20
Üye No: 26574
Mesajlar: 10.510
Ezberim Tşk İstatistikleri Tesekkür: 1750
1470 Mesajına
2078 Kere Teşekkür Edildi
Ezberim Rep PuanLaması
İtibar Gücü: 547
Rep Puanı: 33685
Rep Derecesi:
ÇöL FıRtInAsI has a reputation beyond reputeÇöL FıRtInAsI has a reputation beyond reputeÇöL FıRtInAsI has a reputation beyond reputeÇöL FıRtInAsI has a reputation beyond reputeÇöL FıRtInAsI has a reputation beyond reputeÇöL FıRtInAsI has a reputation beyond reputeÇöL FıRtInAsI has a reputation beyond reputeÇöL FıRtInAsI has a reputation beyond reputeÇöL FıRtInAsI has a reputation beyond reputeÇöL FıRtInAsI has a reputation beyond reputeÇöL FıRtInAsI has a reputation beyond repute
Standart Hepsinden Günde 1 Kere




Bu besinler kanserden egzemaya kadar bir çok hastalığı önlüyor, hastalığın riskini azaltıyor

İngiltere'nin ünlü gazetelerinden Daily Mail'de çıkan bir haberde birçok hastalığı önleyen besinlerin bir listesi açıklandı. Uzmanlar, 50 yaş üzerindeki herkesin özellikle kalp krizi ve kalp hastalıklarına karşı günde bir tane aspirin alması gerektiğine dikkat çekiyor. Fakat aspirini bir yana bırakacak olursak, sağlığımıza faydalı gelen birçok doğal besin bulunuyor. İşte günde sadece bir kez tükettiğimizde dahi, ölümcül hastalıklara yakalanma riskini büyük ölçüde azaltan besinler...

Havuç

Günde bir tane havuçyediğiniz takdirde havucuniçindeki bileşenler sayesindekansere karşı savunmanız ar-tıyor. Newcastle Üniversitesive Danimarkalı bilim adam-larının tavşanlar üzerindeyaptığı bir araştırmada, 18hafta boyunca her gün dü-zenli olarak havuçla besle-nen tavşanlarda, kanser ön-cesi tümörlerin görülme ora-nı üç kat azaldığı gözlendi.

Aspirin

Cardiff's Tıp Kolejiuzmanlarına göre, 50'liyaşlardan sonra her günbir aspirin almak kalp krizlerinin dörtte birini önlü-yor. Doktorlar, gelecek beşyıl içinde kalp krizi geçir-me riski yüzde üç ya da daha fazla olan hastalara düzenli olarak günde bir aspirin içmelerini öneriyor-lar. 25 yılı aşkın süredir devam eden araştırmalar, 50yaşından sonra düzenli as-pirin içen erkeklerin yüzde****eninin kalp krizindenkurtulduğunu ortaya koyuyor. Düzenli aspirin kulla-nımı erkeklerde de, kadınlarda da faydalı.

Salata

İsveçli uzmanların yaptığı biraraştırmaya göre her gün yeşil salata ye-mek, böbrek kanseri riskini azaltıyor. Yaş-ları 40-75 arasında değişen 60 bin kadınlayapılan ve 13 yıl sü-ren araştırmalarda,her gün marul vesalatalık yiyenkişilerde kanserriskinin yüzde 40azaldığı saptandı.

Yulaf

Her gün yulaf yendiğinde kolesterol düşüyor ve kalp hastalıklarına yakalanma riskinde ciddi düşüşler gözleniyor. Çünkü yulafta çözülebilir lif bulunuyor. Her gün düzenli olarak yenilen yulaftaki 3 gram çözülebilir lif, kandaki kolesterol miktarını düşürüyor.

Yaban Mersini Suyu

Yapılan araştırmalar, her gün düzenli olarak bir bardak yaban mersini suyu içmenin kalp hastalıklarını önlediğini gösteriyor. Kanadalı bilim adamları ise, yaptıkları araştırmada her gün yaban mersini suyu içildiği takdirde, kandaki iyi kolesterol miktarının arttığını saptadı. İyi kolesterol kandaki kötü kolesterolu azaltıyor ve damarlardaki tıkanıklıkları açıyor. Yaban mersini, içerdiği antioksidanlar dikkate alındığında da, sağlığımız açısından çok önemli bir yere sahip. Londra'da bulunan St.Bartholomew's Hastanesi'nde yapılan araştırmada, yaban mersini suyunun hücre duvarlarına yapışan bakterilerin önüne geçtiği görüldü. Yaban mersini ayrıca kalp krizi riskini de azaltıyor.

Domates Suyu

Günde bir bardak domates suyu içmek, özellikle ikitip şeker hastalığından rahatsız olanlarda kalp hastalıklarıriskini azaltıyor. Bu hastalar yaşlandıkça vücutları yeterliinsülin üretmiyor. Avustralya'da bulunan NewcastleÜniversitesi'nde yürütülen bir araştırmada, üç haftaboyunca her gün düzenli olarak bir bardak domates suyuiçenlerde, kanın pıhtılaşma oranının önemli ölçüdeazaldığı ortaya çıktı. Tüm bu faydaları bir yana, domatessuyu ayrıca birçok kanser türüne ve yaşlanmaya karşı dakoruma sağlıyor.


___________________________________________________________________________

ÇöL FıRtInAsI

Sitemizde illegal paylaşım yasaktır.Sayfalarımızda bulunan içeriklerin telif haklarıyla ilgili bir şikayetiniz/sorunuz varsa bize ulaşmak için


suskunluğum aseletimdendir.her lafa vercek bi cevabım var.lakin bir lafa bakarım , lafmı diye...birde söyleyene bakarım adammı diye.
ÇöL FıRtInAsI isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
ÇöL FıRtInAsI Kullanıcısına
Teşekkür Edenler:
ASİ PRENSES (08-20-2008)
Cevapla
Anahtar Kelimeler: ,



Konu Araçları

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz aktif değil dir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar son Mesaj
41 Kere Maşallah yoshyangelas Diger Sporlar 0 08-17-2008 01:04 PM
Yılda İki Kere Kan Verin efekentli Saglık 0 04-19-2008 05:18 PM
2 kere 2 Bitter_Life Fıkra Fıkralar 2 01-18-2008 10:12 PM
Günde iki kere ılık su en iyi cilt temizleyici Anarko Güzellik & Moda 0 01-26-2007 10:04 AM
ey aşk geldiysen üç kere vur! tekgirl Edebiyat 0 12-28-2006 04:03 PM


Bütün Zaman Ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 11:39 PM .


Powered by vBulletin® Version 3.6.11
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.1.0
Design ßy: DoLuNaY ŞoVaLyEsİ
Valid XHTML 1.0 Transitional

Sitemizde illegal paylaşım yasaktır.Sayfalarımızda bulunan içeriklerin telif haklarıyla ilgili bir şikayetiniz/sorunuz varsa bize ulaşmak için TIKLAYINIZ .
In this web site,illegal sharing is forbidden.If you have any problem/complaint about content’s copyrights in our page,please click here to contact us.