Anasayfa Kimler Online

Geri git   EzBeRiM > (¯`·._.·Oº°[ Saglık ]°ºO·._.·´¯) > Saglık > Bitkiler Yararları
Kayıt ol Arama Bugünün Mesajları Bütün Forumları okunmuş kabul et

Bitkiler Yararları Bitkiler Yararları Bitkiler hangi hastalığa iyi gelir, nerelerde bulunur, hasat zamanı ne zamandır... Hepsi Bu bölümde





Yeni Konu aç Cevapla
 
Konu Araçları
Alt 06-28-2008, 10:12 PM   #1 (permalink)
.:NiSaN YaĞMuRuM:.
 
SoN OsMaNLı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Ezberim Üyelik BiLgilerim
Üyelik tarihi: Sep 2006
Nerden: Ankara Hariç Her Yerden
Yaş: 1
Üye No: 22443
Mesajlar: 18.418
Ezberim Tşk İstatistikleri Tesekkür: 2560
2985 Mesajına
4445 Kere Teşekkür Edildi
Ezberim Rep PuanLaması
İtibar Gücü: 1000
Rep Puanı: 51900
Rep Derecesi:
SoN OsMaNLı has a reputation beyond reputeSoN OsMaNLı has a reputation beyond reputeSoN OsMaNLı has a reputation beyond reputeSoN OsMaNLı has a reputation beyond reputeSoN OsMaNLı has a reputation beyond reputeSoN OsMaNLı has a reputation beyond reputeSoN OsMaNLı has a reputation beyond reputeSoN OsMaNLı has a reputation beyond reputeSoN OsMaNLı has a reputation beyond reputeSoN OsMaNLı has a reputation beyond reputeSoN OsMaNLı has a reputation beyond repute
Standart Sarımsak Kötü Kolestrolü Düşürmediği Ortaya Çıktı



Sarımsak Kötü Kolestrolü Düşürmediği Ortaya Çıktı

Sarımsağın kötü kolesterolü düşürdüğü yönündeki efsane yerle bir oldu.

California'daki Stanford Üniversitesi'nde yapılan araştırma sarımsağın kötü kolesterolü düşürdüğü yönündeki efsanesini yerle bir etti. Araştırmanın başı Dr. Christopher Gardner'a göre sarımsak kolesterolü düşürmüyor.

Dr. Gardner, laboratuvar deneylerinin sarımsağın ezilerek ‘allisin’ denilen kokulu ve antibakteriyen bir madde haline getirildiğinde, kolesterolün oluşumunun engellediğini belirtirken, insanlar üzerinde yapılan klinik deneylerde böyle bir sonuca rastlanmadığını kaydetti.

Dr. Gardner ve ekibi, araştırmalarına kötü kolesterol oranı orta düzeyde 30 ila 65 yaş arası 192 denek üzerinde yaptı. Deneklerden 49’una düzenli çiğ sarımsak, 47’sine toz sarımsak, 48’ine kuru sarımsak ve 48’ine de plasebo verildi. Araştırmada, üç şekildeki sarımsağın kötü kolesterolün yoğunluğunda hiçbir etkisi olmadığı anlaşıldı.


___________________________________________________________________________

SoN OsMaNLı isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Cevapla


Konu Araçları

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz aktif değil dir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı


Bütün Zaman Ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 06:27 AM .


Powered by vBulletin® Version 3.6.10
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.1.0
Design ßy: DoLuNaY ŞoVaLyEsİ
[Programdown Anti Virus Program] [Paylaşım Forumu]
Sitemizde illegal paylaşım yasaktır.Sayfalarımızda bulunan içeriklerin telif haklarıyla ilgili bir şikayetiniz/sorunuz varsa bize ulaşmak için TIKLAYINIZ .
In this web site,illegal sharing is forbidden.If you have any problem/complaint about content’s copyrights in our page,please click here to contact us.