Anasayfa Kimler Online

Geri git   EzBeRiM > (¯`·._.·Oº°[ Saglık ]°ºO·._.·´¯) > Saglık > Çocuk Hastalıkları
Kayıt ol Arama Bugünün Mesajları Bütün Forumları okunmuş kabul et

Çocuk Hastalıkları Çocuklara ait cocukluk döneminde geçirilen hastalıklar sebepleri sonuçları tedavi yöntemleri





Yeni Konu aç Cevapla
 
Konu Araçları
Alt 08-27-2007, 07:29 PM   #1 (permalink)
Prenses
 
gösdhee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Ezberim Üyelik BiLgilerim
Üyelik tarihi: Dec 2006
Nerden: çöpLüqtenn qeLeormm.!
Yaş: 12
Üye No: 11395
Mesajlar: 2.584
Ezberim Tşk İstatistikleri Tesekkür: 266
302 Mesajına
423 Kere Teşekkür Edildi
Ezberim Rep PuanLaması
İtibar Gücü: 109
Rep Puanı: 5626
Rep Derecesi:
gösdhee has a reputation beyond reputegösdhee has a reputation beyond reputegösdhee has a reputation beyond reputegösdhee has a reputation beyond reputegösdhee has a reputation beyond reputegösdhee has a reputation beyond reputegösdhee has a reputation beyond reputegösdhee has a reputation beyond reputegösdhee has a reputation beyond reputegösdhee has a reputation beyond reputegösdhee has a reputation beyond repute
gösdhee - İCQ üzeri Mesaj gönder gösdhee - AİM üzeri Mesaj gönder gösdhee - MSN üzeri Mesaj gönder gösdhee - YAHOO üzeri Mesaj gönder gösdhee isimli Üyeye Skype üzeri Mesaj gönder
Standart Elma Bebeğinizi Koruyor!



Hamilelik sırasında annenin yediği elma, bebeği astımdan koruyor.



Hollandalı ve İskoç bilim adamlarının gerçekleştirdiği araştırmada; annelerin gebelikleri sırasında tükettikleri yiyeceklerden, çocukların astıma yakalanmasında koruyucu etkiye sahip tek gıdanın elma olduğu tespit edildi. Thorax dergisinde yayımlanan araştırmada, anneleri haftada 4´ten fazla elma yiyen çocukların astıma yakalanma riskinin, haftada hiç ya da bir elma yiyen annelerin çocuklarından yüzde 53 daha az olduğu belirtildi. Araştırma ayrıca, hamilelik sırasında balık yemenin, çocuklarda egzamaya yakalanma olasılığını azalttığını gösterdi. Haftada bir kez ya da daha fazla balık tüketen gebelerin çocuklarında, diğerleriyle kıyaslandığında egzama riskinin yüzde 43 daha az olduğu açıklandı.


___________________________________________________________________________
İMZA KURALLARINA UYALIM BİR SAYFAYI GEÇMASİN LÜTFEN
gösdhee isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Cevapla


Konu Araçları

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz aktif değil dir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı


Bütün Zaman Ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 01:52 PM .


Powered by vBulletin® Version 3.6.10
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.1.0
Design ßy: DoLuNaY ŞoVaLyEsİ

Sitemizde illegal paylaşım yasaktır.Sayfalarımızda bulunan içeriklerin telif haklarıyla ilgili bir şikayetiniz/sorunuz varsa bize ulaşmak için TIKLAYINIZ .
In this web site,illegal sharing is forbidden.If you have any problem/complaint about content’s copyrights in our page,please click here to contact us.