Anasayfa Kimler Online

Geri git   Ezberim > Bayanlara Özel > Kadınlar Kulübü > Güzellik & Moda
Kayıt ol Arama Bugünün Mesajları Bütün Forumları okunmuş kabul et

Güzellik & Moda Güzellik & Moda'ya Ait Bütün Paylaşımlarınızı ve Yorumlarınızı Yapabileceginiz Bölüm...





Yeni Konu aç Cevapla
 
Konu Araçları
Alt 08-29-2007, 11:48 PM   #1 (permalink)
Prenses
 
Dark Girl - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Ezberim Üyelik BiLgilerim
Üyelik tarihi: Jul 2007
Nerden: KaRaNLıK düNYamDan
Üye No: 20916
Mesajlar: 1.642
Ezberim Tşk İstatistikleri Tesekkür: 169
143 Mesajına
220 Kere Teşekkür Edildi
Ezberim Rep PuanLaması
İtibar Gücü: 92
Rep Puanı: 5851
Rep Derecesi:
Dark Girl has a reputation beyond reputeDark Girl has a reputation beyond reputeDark Girl has a reputation beyond reputeDark Girl has a reputation beyond reputeDark Girl has a reputation beyond reputeDark Girl has a reputation beyond reputeDark Girl has a reputation beyond reputeDark Girl has a reputation beyond reputeDark Girl has a reputation beyond reputeDark Girl has a reputation beyond reputeDark Girl has a reputation beyond repute
Standart İnce kırışıklarınız varsa...



İnce kırışıklarınız varsa somon, sardalya, uskumru, ringa balığı yemenizi öneririz.

Bu balıklar doymamış yağ asitlerinden omega 3 ile yüklü. "The Beautiful Skin Diet" (Güzel Cilt İçin Diyet) adlı kitabın yazarı Richard Asarch'a göre; bu besinler damar içindeki iltihaplanmayı azaltıyor ve kan dolaşımını hızlandırıyor. Bu da cilde sağlıklı bir akış kazandırıyor ve uzun vadede kırışıklık oluşumunu engelliyor.

Amerikan Gıda Üniversitesi'nde yapılan bir araştırmaya göre; erken yaşta diğerlerine göre daha fazla balık ve sebze yiyen kişilerde ileri yaşlarda daha az kırışık oluştuğu gözlenmiş. Bunun sebebi kırmızı ette ve işlenmiş gıdalarda bulunan omega 6'nın olumsuz etkilerini omega 3'ün azaltması. Son araştırmalar özellikle günümüz beslenme alışkanlıklarında omega3'ün yetersiz alındığını buna karşın omega 6'yı gerektiğinden fazla tükettiğimizi gösteriyor. Önemli olan ikisini dengeli bir şekilde almak. Dünya Sağlık Örgütü verilerine göre minimum 5, maksimum 10 gr omega 6 yağ asidine karşılık, 1 gr omega 3 yağ asidi alınmasıyla bu dengenin sağlanacağı öngörülüyor.


Dark Girl isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Cevapla
Anahtar Kelimeler: , ,



Konu Araçları

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz aktif değil dir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı

Benzer Konular
Konu Konuyu Başlatan Forum Cevaplar son Mesaj
Batıl İnançlarınız Var mı Varsa Neler? ßaYan_ŞiDDeT Anket Bölümü 2 04-20-2008 01:18 AM
Ya Varsa ?! ßaYan_ŞiDDeT Dini Hikayeler & Resimler 0 04-01-2008 04:04 PM
Şişkinliğiniz Varsa.. SoN OsMaNLı Beslenme Diyet (Şeker) 0 02-23-2008 05:28 PM
Ya Varsa ! ßaYan_ŞiDDeT Dini Hikayeler & Resimler 0 01-20-2008 11:50 AM
İnce Bir Bel Kim İstemez ki? Tin@rji Güzellik & Moda 0 11-24-2007 11:43 PM


Bütün Zaman Ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 03:56 PM .


Powered by vBulletin® Version 3.6.11
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.1.0
Design ßy: DoLuNaY ŞoVaLyEsİ
Valid XHTML 1.0 Transitional

Sitemizde illegal paylaşım yasaktır.Sayfalarımızda bulunan içeriklerin telif haklarıyla ilgili bir şikayetiniz/sorunuz varsa bize ulaşmak için TIKLAYINIZ .
In this web site,illegal sharing is forbidden.If you have any problem/complaint about content’s copyrights in our page,please click here to contact us.