Kalp Krizine Karşı Korunma Yolu
Kalp krizine karşı Korunma Yolu
Kalp krizine karşı her hafta balık yiyin
Son 20 yılda yapılan araştırmaları bir araya getiren uzmanlar; balığın yararları yanında zararının çok az olduğu sonucuna vardı. Araştırmalar, balık yemenin kalp hastalıklarından kaynaklanan ölüm riskini yüzde 36 azalttığını ortaya koyuyor.
Omega-3; anne karnındaki bebeğin ve küçük çocukların beyin gelişimini olumlu etkilediğinden, hamilelere balık yemeleri tavsiye ediliyor. Hem kendi sağlığınız, hem de çocuklarınızın sağlığı için haftada 4 öğün balık yemeyi ihmal etmeyin. Balığı kızartma olarak değil, ızgara ya da buğulama olarak pişirin.
___________________________________________________________________________
Sitemizde İllegal paylaşım yasaktır.. Üyeler onay gerektirmeden mesaj ve konu atabilmektedir. Yöneticilerimizin gözünden kaçan illegal paylaşımları tespit ederseniz lütfen [Linkleri Görebilmek İçin Üye Olmanız Gerekmektedir.Lütfen Buraya TIKLAYARAK Üye Olunuz.]tıklayıp gerekli alanları dolurup bize bildiriniz gereken en kısa sürede yapılacaktır...
|