Kansere karşı iyi geldiği bilinen şarabın bağırsak kanseri riskini artırdığı öne sürüldü.
Günde iki büyük kadeh şarap içmenin "bağırsak kanseri" riskini yüzde 25 artırdığı öne sürüldü.
İngiltere Kanser Araştırma Kurumu tarafından yapılan araştırmada kalp hastalıklarına karşı koruyucu özelliği olduğu gerekçesiyle içilen şarabın kişiye zarar verebileceği uyarısı yapıldı. 10 Avrupa ülkesinde 480 bin kişinin sağlık değerlerinden yola çıkarak yapılan araştırmada, alkol kullanma alışkanlığının artmasıyla bağırsak kanseri riskinin arttığı dikkati çekti.
Prof Tim Key, "Araştırma, alkol alma alışkanlığının artmasıyla bağırsak kanseri arasında bağlantı olduğunu gösteriyor. Kişi, alkol tüketimini azaltarak bağırsak dahil bazı kanser türlerine yakalanma riskini azaltabilir" dedi. Araştırmada her yıl İngiltere’de 35 bin kişiye bağırsak kanseri teşhisi konduğu, aynı hastalıktan her yıl yaklaşık 16 bin kişinin öldüğü bildirildi.
alıntı
___________________________________________________________________________
İMZA KURALLARINA UYALIM BİR SAYFAYI GEÇMASİN LÜTFEN
Bütün Zaman Ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 01:35 PM .
Sitemizde illegal paylaşım yasaktır.Sayfalarımızda bulunan içeriklerin telif haklarıyla ilgili bir şikayetiniz/sorunuz varsa bize ulaşmak için TIKLAYINIZ
.
In this web site,illegal sharing is forbidden.If you have any problem/complaint about content’s copyrights in our page,please click here
to contact us.