Anasayfa Kimler Online

Geri git   EzBeRiM > (¯`·._.·Oº°[ Saglık ]°ºO·._.·´¯) > Saglık
Kayıt ol Arama Bugünün Mesajları Bütün Forumları okunmuş kabul et

Saglık Saglıkla ilgili bilmek istedikleriniz veya paylaşmak istedikleriniz hangi hastalıklara hangi tedaviler bu bölümde...





Yeni Konu aç Cevapla
 
Konu Araçları
Alt 08-30-2007, 01:50 AM   #1 (permalink)
Prenses
 
einsamleben - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
Ezberim Üyelik BiLgilerim
Üyelik tarihi: Sep 2006
Nerden: Nerde bilmiyo..
Üye No: 13021
Mesajlar: 4.579
Ezberim Tşk İstatistikleri Tesekkür: 1092
909 Mesajına
1353 Kere Teşekkür Edildi
Ezberim Rep PuanLaması
İtibar Gücü: 366
Rep Puanı: 27375
Rep Derecesi:
einsamleben has a reputation beyond reputeeinsamleben has a reputation beyond reputeeinsamleben has a reputation beyond reputeeinsamleben has a reputation beyond reputeeinsamleben has a reputation beyond reputeeinsamleben has a reputation beyond reputeeinsamleben has a reputation beyond reputeeinsamleben has a reputation beyond reputeeinsamleben has a reputation beyond reputeeinsamleben has a reputation beyond reputeeinsamleben has a reputation beyond repute
Standart Günlük Kalsiyum Desteği Kemikleri Koruyor



Avustralyalı araştırmacıların yürüttüğü yeni bir çalışmada, 50 yaş üzeri kişilerde kalsiyum desteği, muhtemel kırık riskini yaklaşık %12 oranında azaltıyor.

Batı Sidney Üniversitesi’nden Dr. Benjamin Tang’in yürüttüğü çalışmada, daha önce yapılan ve 52,600 kişinin katıldığı 17 çalışmanın analizinin yapıldığı açıklandı. Katılımcıların hepsinin ortalama 3-5 yıldır kalsiyum desteği aldığı belirtildi.

The Lancet’in 25 Ağustos sayısında yer alan analizde, doğru dozda kalsiyum alan kişilerde kırık riskinin %24 daha az olduğu belirtiliyor.

Yapılan çalışmada, günde 1,200 mg’dan daha fazla kalsiyum almanın kırık riskini %20, 1,200 mg’dan daha az kalsiyum almanın ise bu riski %6 azalttığı açıklandı.

Kalsiyum desteğine ek olarak günde 800 IU D vitamini almanın bu riski %16, 800 IU’dan daha az D vitamini almanın ise %13 azalttığı belirtildi.

Belçika’daki CHU Merkezi Kemik ve Kıkırdak Metabolizma Ünitesi’nden Dr. Jean-Yves Reginster açıklıyor: “Tang’in yaptığı bu çalışma, daha önce yapılan analizlerin aksine, ostereopozunun günlük kontrolüyle ilgili pek çok soruya açık bir şekilde yanıt almamızı sağlıyor.”

Reginster, elde edilen verilerin, osteoporotik kırık riski bulunan hastalarda kalsiyum ve D vitamini kullanımı ile ilgili ileride yapılacak klinik, farmakolojik, ve ekonomik optimizasyonlarda yeni yöntemler sunacağına inanıyor.


___________________________________________________________________________
- einsamleben'e Dönüş -



Özlemişim Nickimi =)


einsamleben
fr€i_€ng€l
einsamleben =)



Efsane Nick Geri Döndü =)



Güzin Abla =)=)
einsamleben isimli Üye şimdilik offline konumundadır  
Cevapla
Ahantar Kelimeler: , , , ,



Konu Araçları

Yetkileriniz
Yeni Mesaj yazma yetkiniz aktif değil dir.
Mesajlara Cevap verme yetkiniz aktif değil dir.
Eklenti ekleme yetkiniz aktif değil dir.
Kendi Mesajınızı değiştirme yetkiniz aktif değil dir.

Smileler Açık
[IMG] Kodları Açık
HTML-KodlarıKapalı
Trackbacks are Kapalı
Pingbacks are Kapalı
Refbacks are Kapalı


Bütün Zaman Ayarları WEZ +2 olarak düzenlenmiştir. Şu Anki Saat: 01:46 PM .


Powered by vBulletin® Version 3.6.10
Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content Relevant URLs by vBSEO 3.1.0
Design ßy: DoLuNaY ŞoVaLyEsİ
[Programdown Anti Virus Program] [Paylaşım Ortamı]
[Paylaşım Forumu] [ForumVEFA]
Sitemizde illegal paylaşım yasaktır.Sayfalarımızda bulunan içeriklerin telif haklarıyla ilgili bir şikayetiniz/sorunuz varsa bize ulaşmak için TIKLAYINIZ .
In this web site,illegal sharing is forbidden.If you have any problem/complaint about content’s copyrights in our page,please click here to contact us.